Blauwschaapje in Quito

ocupada, más ocupada, lo más ocupada...

Er zat nu nóg meer tijd tussen de berichten, maar deze keer niet omdat er zo weinig is gebeurd, maar juist zo veel. Te veel om te noemen dus ik begin maar gewoon met wat ik nu aan het doen ben.

Sinds vrijdag ben ik klaar met school - DELE examen gehad, ging voor mijn gevoel wel goed, toch maar wel het niveau B2 gedaan, in augustus hoor ik of ik het gehaald heb - en daarna zijn we met z´n allen naar Baños gegaan. Het laatste weekend met school, dezelfde trip als de eerste keer op reis met school. Ook deze keer weer raften en van de watervallen af, en daarbij rondracen in een klein autootje, een buggy, van een brug -ja deze keer heb ik het wel gedaan, bewijs komt later - springen, wat lijkt op bungee jumpen, lekker eten en heel erg verbranden.

Vanuit Baños wilden Victor en ik vandaag naar Atacames, maar het geld was op, het is een feestdag dus alle banken en geldautomaten hadden geen geld, én er ging geen bus direct naar Atacames - of een stad in de buurt. Daarom hebben we maar een bus genomen naar Ambato, waar wel bussen naar Esmeraldas gaan, om vanuit daar een bus te nemen naar Atacames.

We kwamen om 5 uur aan in Ambato, en het is nu 21.23 - nog 20 minuten voor de bus vertrekt - dus we hadden aardig wat tijd om te besteden. We zijn toen naar een ´centro de belleza´ geweest, waar mijn benen en wenkbrauwen gewaxed zijn en ik een gezichtsmasker gekregen heb voor mijn heel erg verbrande gezicht. Victor heeft z´n haar laten bijwerken en zich laten scheren dus zo zijn we allebei weer mooi en helemaal klaar voor het strand.

Het is een kort verhaaltje en zonder foto´s, omdat er gewoon zo weinig tijd is maar ik beloof dat ik zal proberen om in mijn laatste maand weer wat te gaan posten. Facebook is wel altijd meer ge-update dan reismee.nl, dus zoek op mijn naam op facebook en zie daar kleine berichtjes, foto´s etc.

Reacties

Reacties

germaine zielstra

Hoi Marjanne,
Ik zag dat je weer iets gepost hebt. Hoorde van hans en Daphne dat ze je avonturen op facebook op de voet volgen! toch ook leuk dat er hier iets staat. Mijn hart sloeg wel even over voor de jump, want dat filpje laat ik nog vaak aan anderen zien. Ik verheug me erg op onze reis. liefs mama

Oma Kiki

Hoi Marjanne.,
Eindelijk weer eens weer berichtje. Ik had ernaar uitgekeken. Je hoorde trouwens ook niet veel van mij maar ik heb ook niet zoveel spannends te melden.
Morgen ga ik naar Maarssen voor de verjaardag van je vader. En natuurlijk Mama een goede reis wensen.
Over een week zit ze bij jou. Dat gaat je album nog bijzonderder maken. Ik verheug me op jullie verhalen!!
Tot dan. veel liefs, Oma

katrien

Hoi Marjanne én Germaine!
Heel veel plezier de laatste weken. Ik hoop dat jullie het leuk hebben samen en genieten van het land. Voor Germaine een kennismaking, voor jou Marjanne een soort afscheid. Maak er een mooie tijd van! Tot snel,
liefs Katrien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!